Greenfarra♥: Sapa Kata Caves Malaysia tak cantik...

23 November 2015

Sapa Kata Caves Malaysia tak cantik...

Assalamualaikum,,, 

sebenarnya farra takda topik pon nak share,,, cuma bila belek-belek internet ni,, teringin pulak rasa nak melancong.. 

Sebab cantik tengok tempat-tempat menarik dekat malaysia ni...
tambah-tambah farra minat keunikan .. farra tertarik dgn gua batu kapur di malaysia...

tak sangka Malaysia ada jugak Gua Batu Capur yang menarik... sekali pandang dah rasa macam ada dalam gua,,, tambah la kalau boleh jejak kaki dkt sana kan... 



Gua Nasib Bagus, Mulu National Park, Serawak..

ni baru 1,, lebih kurang 11 Gua batu kapur yang cantik kita boleh visit.. 

1 comment:

Followers

Kawan-Kawan Google