Greenfarra♥: Majlis Graduasi 2015

30 September 2015

Majlis Graduasi 2015

Assalamualaikum semua...


Ada nampak macam doktor falsafah tak?.. Tetapi ini semua dusta... 


Pemilik Diploma....tik... konon2nya... itulah masa graduasi dulu taknak ambik gambar studio mcm ni,, bila tengok studnts2 sendiri ambik,, farra pon gedik2 nak jugak.. 



Pelakon-pelakon yang berjaya melakonkan watak,, semua teringin nak pakai jugak konvo.. maklumlah dah lama xmerasa jubah konvo


Yang ini tak blh nak kata pa,, setiap habis even,, mesti kena bergambar,, kalau tak mcm xda even.. tak lengkap majlis...

dalam saat kesusahan melaksanakan kerja-kerja, ada kemanisan bila sesuatu kerja berjalan dengan lancar.. tak pernah ada kesempurnaan tetapi setiap yang dijalankan pasti ada hasilnya..

inilah hasil kerja kami semua...

tetapi yang pahitnya,,, kaki terseliuh pulak secara tidak sengaja... ini semua salah tangga,, mcm mna blh ada lebih anak tangga.. 

Apapon i'm happy...

2 comments:

Followers

Kawan-Kawan Google