5 October 2015

Cabaran 7 Hari EfgKBBA : Drama Tv / Movie Feveret

Assalamualaikum

Cabaran hari ke5 : Drama Tv / Movie Feveret
Date : 5 Oct 2015

kalau bertanya bab Drama2 ni,,, mai cikfar nak bedarma sikit...

cikfar ni kalau suruh tengok ceta melayu,, cik tengok,, kalau suruh tengok ceta org putih, cik layan,, bagi ceta koria, cik balon,, tapi kalau bagi ceta hindustan ja... cikfar tolah tepi,,, 

alahmak terkecek kedah pulak,, tersasul lepas melawat PCL punya blog dia, layan mok cun... 

TETAPI dalam banyak-banyak cerita, cikfar suka movie paranormal,,, 
tak kisah la kalau tengok dkt wayang tutup mata sebelah dgn popcon pon,, tetap layan,,, 
takut tu takut jugak,, tetapi kepuasan dalam movie tu yang cikfar cari,, 

tambah-tambah siri Conjuring.. the rial paranormal




memang BEST lah...

yang lain mcm mna?.. jom kongsi dgn farra

CABARAN INSTABLOG 7 HARI EFGKBBA

5. DRAMA TV / MOVIE FEVERET - Done

1 comment:

  1. kalau betul.seram memang puas tengok. PCL ye..haha.

    ReplyDelete