Greenfarra♥: 10 Alasan Yang Kawan Kita Selalu Bagi Supaya Tak Makan Sorang-Sorang

15 October 2015

10 Alasan Yang Kawan Kita Selalu Bagi Supaya Tak Makan Sorang-Sorang

Assalamualaikum...

Ingat lagi tak masa zaman uni dulu, kita mesti akan ada kawan yang tak pernah lunch atau dinner sorang-sorang. Si dia ni akan cuba sedaya upaya ajak kawan-kawan untuk makan sekali dengan dia.

Dan kalau anda perasan, kawan kita ni ada saja alasan yang dia bagi untuk make sure dia tak makan sorang-sorang. Antaranya:

1. "Eh bro jom makan dengan aku hari ni. Aku belanja. Tapi yang murah-murah jelah."

2. "Weh kedai ni ada promosi/diskaun. Jom pergi. Boleh jimat duit sikit."

3. "Bro teman aku makan kejap alang-alang aku dah dekat dengan hostel kau ni."

4. "Makan kat kedai ni lagi sedap weh. Aku dah trydah. Kedai yang kau nak pergi tu tak best sangat. Jom follow aku."

1 comment:

Followers

Kawan-Kawan Google