4 September 2014

GIVEAWAY : BLOGGER 1 MALAYSIA


Blogger 1 Malaysia
Tajuk GA kali ni dibawah Perjalanan RASA

Kenapa saya jabi BLOGGER?

Sebenarnya saya tak rancang pon nk jadi blogger, tetapi secara tak sengaja saya terjebak ke lembanh penceritaan alam maya ni, ini semua atas kerelaan hati tiada paksaan. semua lahir dari hati. 
Kisahnya bermula dari sekelumit hati yang mahu meluahkan rasa yang takmampu diluahkan kepada sesiapa, so alam ini yang menjadi platform pertama farra guna. 
Sehingga kini farra menjadikan blog sebagai tempat meluangkan masa dan mencari ilham untuk tenangkan hati dikala mengalami malasah, 

KALAU GUNA DENGAN CARA BAIK MAKA BAIKLAH JADINYA. 
Jadi gunalah blog sebagai satu pekara yang positif dan jangan negetifkannya. 
(Sekadar nasihat heehehe..)

JO BAGI BLOGGER LAIN.. JOM MEMERIAHKAN GA INI... 

Tag : Ana, SYAZ, Tini

tarikh : 27 August 2014 - 27 September 2014

8 comments:

  1. wahh .. terimakasih tag akak :D

    ReplyDelete
  2. diterima dear. sori..Perjalanan RASA bukan Penjana RASA :) wish u luck.

    ReplyDelete
  3. Blogwalking dari segmen yang sama. Good luck :) Giveaway Blogger 1 Malaysia

    ReplyDelete
  4. salam kenal...saya join segmen yang sama.... goodluck yer, hari ni kak schaz nak umumkan pemenang dia...

    jemput join giveaway dari paris saya yer... giveaway by JINDRISSKA

    ReplyDelete
  5. Singgah sini dari GA yang sama :)

    ReplyDelete
  6. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/giveaway-blogger-1-malaysia.html

    ReplyDelete