21 August 2014

HANYA HATI YANG BERBICARA (TERPUKAU)

Aku memang tidak mampu meluahkan apa yang aku rasa, namun lagu ni dapat menggambarkan apa yang aku rasa, tak semua apa yang kita rasa kita boleh sampaikan, perkataan CINTA adalah perkataan yang paling sukar untuk diucapkan, 

Hanya hati aku yang berkata-kata yang Aku memang belum beruntung, Untuk menjatuhkan hatimu, Aku masih belum beruntung, Namun tinggi harapanku, Tuk hidup berdua denganmu, Aku sempurna denganmu, Ku ingin habiskan sisa umurku, Tuhan jadikanlah dia jodohku, Hanya dia yang membuat aku, terpukau, Aku sungguh sangat bermimpi, Untuk mendampingi hatimu, Ku masih terus bermimpi, Sangat besar harapanku, Tuk hidup berdua denganmu.

Ia hanya tersemat dan terkunci di dalam hati, Yallah pekenankan doakuini agar dapat aku hidup dengannya.

No comments:

Post a Comment