21 April 2013

Perkembangan Yang Positif

Salam and hieeee semua,,,

hari ni fara ada satu berita gembira,,, nak tau apa?.. meh fara kabo...

baru-baru ni fara ada citer pasai pak menakan fara yang sakit akibat kemalangan, ada ingat tak?
alah yang bertajuk tajuk Alhamdulilah tu... 
takpa... kalau tak ingat baca balik... 

Alhamdulilah,, hari ni fara dapat lagi satu berita gembira,,, paktam fara dah boleh bercakap... emmmm 
rasa macam tak percaya ja,,, ini lah kuasa tuhan... apa pon boleh jadi asalkan kita tidak lupakan pencipta kita.. :-)

fara pon baru ja dapat tahu berita ni,, ye lah fara kan seminggu sekali ja balik kampung,, maklumlah kerja nak balik hari-hari tak boleh jauh,,, 

nak dijadikan citer, pagi tadi makteh fara datang rumah,, dia ada citer pasai dia baru bercakap dengan paktam,,, mula-mula fara tak percaya,,, tapi masa kami minum petang, tiba-tiba maktam call nak cakap dengan maktok,, pekara biasa lah tu,, tetapi yang tak biasa tu bila dengar maktok sembang sebut nama paktam... rasa confusepon ada,, bila fara sendiri yang bercakap dengan paktam baru fara percaya,,, 

taksangka kan... akhirnya paktam boleh bercakap... ini perkembangan yang positif ni...

Marilah kita sama-sama doakan dia moga cepat semboh... :-)

2 comments:

  1. heheheheee sekali sekala perlu ada kemajuan,,,, tunjuk ajar u all jugak... :)

    ReplyDelete