20 April 2013

AKU HANYA R&R


kenapa aku perlu ada jiwa.. kenapa aku perlu ada perasaan....

aku rasa aku kena mandi bunga lah,,, kenapa susah sanga aku nk dapat seseorang yang menyayangi aku...
kenapa mudah dia lepaskan aku,,,,

hati ni sakit, hati ni pedih, hati ni sedih, dan sayu...

YaAllah kau berikan lah aku kekuatan, untuk melepaskannya kepada org yang disayanginya..
mungkin aku tak layak berdamping denganya, mungkin aku tak layak memilikinya, mungkin aku tak serasi baginya...

YaAllah berikanlah aku ketenangan, untuk aku melepaskan nya pergi, walaupun berat untuk ku melepaskannya...

namun aku bersyukur kerana aku diberi peluang menumpang kasihsygnya walaupon hanya sekejap sahaja, aku tetap berasa syukur diatas pesinggahan itu...

YaAllah lupakanlah dia dari ingatanku, agar aku boleh tersenyum, agar aku ceria, agar aku bahagia walaupon aku sendirian tidak mampu menahan rindu terhadapnya....

hidup hanya sementara... mati tetap akan tiba,, aku rela bersendirian..

Amin......                                                                                                                                    

mnms

No comments:

Post a Comment