27 March 2013

PERLUKAH?

Zaman sekarang dah tak macam dulu,,, 

Wanita lebih ramai dari lelaki,, so mereka pon saling berlumba-lumba mendapatkan kasih sayang dari seorang lelaki, termasuk fany.. sedihnya.. 

Tetapi semua tu dapat ke? maksud berbalas lah... tetapi lelaki sekarang pon cerdik jugak.. memandangkan mereka ni sikit, so jual mahal lah... mengalahkan perempuan,,, is is is tak patut, tak patut. kasihan kami.. 

wanita sekarang kena lebih berani,, emmmmmmm mcm mna tu?
kita boleh ambik contoh Siti Khadijah. Siti khadijah sendiri pergi meminang Nabi Muhammad. kita tak perlulah pergi masuk meminang, sekurang-kurangnya kita berterus terang yang kita sukakan dia... mcm perigi cari timba lah ni,,, tapi istilah tu tak boleh kita ambik berat sangat,, kalau kita pegang pada istilah perigi cari timba,, alamatnya ramailah wanita tak kawen,, mcm fany, tetapi fany muda lagi,,,, hehehehe

tetapi boleh ka?... 

kalau fany mcm tak berani, sebab orang akan pandang kita mcm perempuan murahan,, ehh bukan murahan tetapi gedik or takmalu,, emmmm..
kalau kita tak buat mcm tu, mcm mana lagi,,, ?
mcm fany ni,, fany sukakan seseorang, tetapi malu nak bagi tau.. kalau tak bagi tau mcm mana nak tau lelaki itu suka kita ka tak.... 

mcm mana ya... ibarat intai cinta dalam rahsia lah ni.. 

Berbisik di dasar hati
Bertanyakan pada diri
Tentang kekasih
Tentang cinta

Haruskah aku menanti
Haruskah tangan ku ini
Menggapai hanya
Ilusi mimpi

Putusnya di dalam hati
Tak mungkin bercantum lagi
Ku intai cinta dalam rahsia
Dan airmata

Mereka sering berkata
Cinta itu milik kita
Tapi mengapa kau enggan
Ucapkan cinta

SEDIH KAN.....