3 June 2011

GARAM SEKILO~~

Tempat : Segantang Garam, Merbok... hehehe Bukan Garam sekilo ya....
Masa    : Petang baru aku sampai, dlm pkl 7.30 mcm tu la...
Hari      : Jumaat n sabtu.. 7-8/5/2011....

Ni dah kali kedua aku ke segantang garam... yg fest tu tak ramai yg pi,,,
tp kali ni wwoooooo!!! ramai oooo....
Ada kak Ima n abg Yazid, Kak CT n abg Fani, kak Ina G, ramai g lah...
Kalau nk senari buku pon tak cukup kot....

Meriahnya tu tak dapat nk gambarkan lah....
Jejak Ja kaki Kat SG terus disambut dgn Goreng Pisang Kak Ina G...
perhhhhhhh Sodap sampai tak terkata....

paling tak sabar sekali bila mlm.....
bila Tiba Ja matahari terbenam (malam_ WWWWaaaaaaaa
mula lah operasi bakar mem bakar...
bakar sana bara sini , ikan bakar, org bakar, tebakar, bakar arang.. hehehe...
 ini ikan bakar 3 rasa .. rasa kenyang, rasa sedap dan rasa nk mintaq lagi hehehe...

 ini manu simpel tp mau kalah manu restorn...

n kek pon ada....memang meriah... tak sangka betoi... org sambut bezdy kat cni.. terharu rasa...


org dah kenyang makan.. gaya mcm ni lah,, tergolek2..
depa ni dah kenyang makan tp ikan x makan2 pon.. 
mata dah mcm unta tak larat nk buka.. so apa g hampar ja toto kat pelantar yu.. n dooommm ja... 
yg tak best nya.. ika, aku n syamim ja nk tdoq dkt citu.. tp ayang org fest lelap dlu...
 terpaksa la kami renjek2 tdoq sorang ckit...
bangun ja pg sakit belakang.. hehehe tu la cari penyakit lg,,....

yg ini En. APA?... hehehe.... dah kena goreng pon...
nasib dia la sapa suruh cari duit sampai atas darat..
kan dah aruah... tak blh la spanboq nk berniaga bos dia dah kena korban... hehehe...

manu sarapan pg paling sempoi.. makan potato werjes..... tengok la sapa tukang buat dia.. hehehe..

 ini menarik hasil tangkapan aku setelah sehari kat sini... besar tak?

dah dapat, tunggu apa lagi,, goreng lah~~

 ini hasil tangkapan yg telah digoreng.. sungguh enak...rasa blubry

 ini plak dibakar hidup2.. isinya gebu sekali.. sedap....

 setelah penant menunggu ikan yang mcm mau tak mau ja makan pancing.. apa g..
karok leeeeee... memang tak blh dipisahkan mesti bawak bersama ...
bersama mu... mcm DG daaaaaaaaaaaa.....
Mcm mna ikan nk makan,, sumbang ja bunyi,, semua ikan lari kalau mcm ni...


 
 org penat2 balik tdoq... kmi penat2 blh g pi mandi manda kat TT hayun... pas tu melencong pantai murni pulak.. gila...
TING TONG gak arr hari tu.. semalaman tak tdoq.... b
ukan semalaman la Sehari Semalam tak tdoq...

tp dok esok tu DEMAM laaku... ye la... banyak kerja ooooo.......