25 July 2011

BOWLING bowling BOWLING

pada bulan 6...
di bandaraya Sungai Petani...
Dalam sebuah bangunan...

maka terciptalah tajuk Bowling~~ Bowling~~ Bowling~~kuang3....

hari ni aku mengimbas kembali peristiwa yang bermakna walaupon ada lagi yg bermakna.. 
dimana aku dengan student2 aku pi ke selatan Sg.Petani untuk bercanda Ria...

Tak sangka pulak... pandai2 belaka student aku ni.. 
kata tak pernah main tp alahai lawan Tuan la pulak...
aku pulak yg kalah.. kehkehkeh...


ini lah pasukan2 MM lawan EoTM.. 


 pilih jangan tak pilih bola tu....

 setelah tamat main Bowling,, ramai2 pi cari makan.. lapar oooo... 
masa main tak pulak rasa lapar. elok2 habis ja perot pon dok dondang sayang...

tengok lah dia sorang ja oder smpai bergelas2.. siap skali dgn juck g....

 ini lah sebahagian dari student aku...

macam2 perangai budak2 ni.. sekali dgn aku pon dah gila... hehehe..