19 January 2011

Mini I-Cty Kedah

Sebelum ni aku pernah la ke i-Cty Shah Alam...
memang Cantik....tak dinafikan lagi...
tetapi aku ni tak suka org ramai2 sangat kan.. so aku rasa Serabut, sesak nafas & memeningkan kepala ja masa tu.... apa2 pon sory ya...

Tetapi tak disangka2.. dekat Alor Setar pon ada Mini i-Cty..
tapi tak la Secantik kat Shah Alam tu...

boleh la untuk tatapan org kedah....
aku suka yang dekat Alor Setar ni.. walau pon sikit tetapi menarik.. tak la memeningkan sangat sebab orang tak ramai... sesiapa yang selalu lepak kat dataran depan Masjid Zahir tu tau lah mcm na keadaan
dia...


yang ni masa kat depan yu.. kat pintu nak masuk...


yang ini pulak dekat pokok2 lip lap anak mami...

 ini pon serupa ja....

so kalau berminat p lah tengok.. blh tahan jugak la..