3 August 2012

MALAM MASIH MUDA

Malam selasa, tarikh aku tak ingat, yang aku ingat selasa sebab aku baru balik dari pasar malam,,
Malam tu mood aku cukup2 makan ja, kebetulan wani po time tu mood tak cukup makan,, so dia ajak aku pi cari makan untuk mood dia.. lass go baby..

Kami keluar lah lepak2 dekat dataran.. bukan dataran merdeka, tetapi dataran jam besar,, jam2 tangan ni tak main lah..

Aku cerita masalah aku,,  pok~ pek~ pok ~ pek ~ pok~ pek~.. habis masalah aku,,,
Wani pon citer lah masalah dia,, pok~ pek~ pok ~ pek ~ pok~ pek~.. tak selesai2 jugak masalah dia..
Ish ~ ish ~ ish ~ ~ ~ besar bebeno masalah dia,, patut mood dia tak cukup makan..
Bila semua dah ok,, kami pon balik lah,,,

Tetapi,,  ~ada tapi lagi~,,,,   sebelum balik.. kami bergambar lah dulu…
Tak habis2 dengan bergambar……










Dah habi bergambar,, kami balik lah,, yg jadi mangsa keadaan Asraf lah,, dah la kena jadi tukang dengar, siap kena jadi tukang ambik gambar pulak tu,, Padan Muka Ko lah Kawan….