14 June 2011

Jamuan Raya SEBELUM Raya

Hari ni bukan Hari Raya.... Tetapi hari ni seperti menyambut Hari Raya,,,,

HEHEHEEHE..tak sangka betoi..
selalunya orang sambut jamuan Raya pada hari Raya ja..
 tetapi student2 aku ni sambut jamuan raya sebelum bulan puasa.. memang Gila2 la otak diaorang ni.. 


apa2 pon aku tumpang makan ja..
bab makan Free ni hobi katakan siap tapau bawak balik g.. hehehe...


Terima kasih aku nk ucapkan kepada student2 aku diatas jamuan yang dianjurkan hari ni...
Kepada MM 05' dan EoTM 05' terima kasih ya .
sungguh sedap juadah2 yang disediakan.. beraneka rasa..


yang paling best tu ayam golek Tesco dari Zul,, juada2 lain tak kurang hebat, siap di import dari jauh g.. kalau lemang dari Baling cik Nur yang punya, rendang kerang cik Ros yg bawak dari Kulim, kek2 dari budak kulinari cik nat dan cik helmi, nasi himpit saja tak import memang dari Sp cik aini kita bawak, kalau serunding dari pendang cik Adi seponser, ada mcm2 lagi, ada ketupat, rendang ayam, laksa, kuih2 raya, mcm2 lah,,.. BANYAKKKKK~~~
oooo tak lupa jugak penaja kita Rafizi dan sekeluarga yang menaja laksa dan Lokasi jamuan...


ni dia ayam golek Tesco


ni kalau blh ambik semua memang nk sapu semua......
 
nasi himpit, ketupat "dah tinggal separuh", "lemang dah habis?"


 ni laksa dan rendang2..
 
 ni kalau Org lalu pon depa tak nampak..


kalau blh makan memang takmau panggung dah...


TERIMA KASIH TIDAK TERHINGGA KEPADA SEMUA YANG TERLIBAT...