14 June 2011

Salak Denai Best Giler ~

check in salak denai pukul 7 petang.
jam 6 petang esoknya baru check out
so Good, I Like =)

hari 2 aku smpai lambat ckit, Al-maklumlah kerja,~
elok2 sampai ja, woo~~
meriahnya kasuit bergelempangan... tu tanda ramai pengunjung~~ 

ni yg aku dok tunggu2 ni.. 
apa lagi, terjin ~~~ 
 



 

  

aku terlupa pulak nk ambik gambar manu makan malam kami.
chicken chop Ooo~~  sedap gila. siap lengkap dengan set cendawan hitam yang bergabong dgn stok ayam dan coslow juga join sekali dlm set tu...waduh~ waduh~ aku suka sekali.

aktiviti mlm yg tak berapa muda, main kad,.. besar gila..sebesar tapak tangan aku.. 
 

ju-on pun ada~ nih mesti kes sesat, cari rumah tak jumpa..
Waduh~ waduh~ gawat...
 

makanan banyak nya.....
malam, lepas chicken chop, ada char koew teow lg...
breakfast pg ni plak santap pizza woi! kak imah buat..sedap sunggoh..


aii ada mushroom soup jugak =) yamm~ yamm~ yamm~

Mr Jan terjun bersama tembikai2nya~ (sepisis Luncai n labu-labunya)

set karaoke pun ada gak?. kesian monyet2 kat hutan.. nak gosip2 tgh hari pon tak senang.. budak2 ni melalak menyumbangkan suara. = )

ni bahagian aku plak yg masak nasi ulam, ikan pekasam, Tomyam, telor dadar n mcm2 lagi..Ooo~~~ sedap~sedap~sedap~aku suka pekasam
 

 
 
Makan dah, mandimanda pon sudah, lepak sudah, serba serbi dah..
so dah semua sudah. tunggu apa lagi.. balik la~~

 

 

Ingatkan nk balik terus, tengok2 melencong plak ke pantai murni,, sakan~~

 

aku suka gambar awie cakap ni. "nati2 nk tach-Up" 8)
 

mengikut pengalaman aku, salak denai lah yang terbaik sebab :
- semalaman, seharian. puas lah mandi..sampai rasa takmau mandi dah
- makan pulak terlebih had. tak sempat lapar
- kami ambik semua kolam, semua chalet termasuk dorm...Tamak pulak rasa,,
- yang paling penting sekali,orang2 yang join tu,best2, otak gila2. 

aku happy, walaupun sekejap, tapi buat otak aku kosong~ 
memang puas hati.. ! Syok Sokmo~~